dinsdag 22 september 2009

Fairy Awen in Zweden!





Toen wij afgelopen zomer in Zweden waren, zat ik weer boordevol inspiratie! Ik had van mijn lieve vriendin Marjolein het boek "Hippe hoeden en mutsen" gehad en daar stonden erg leuke Fairy Mutsen in! Ik heb deze aangepast aan wat ik aan breispullen bij me had en voila, dit is er uit ontstaan!
Nu had ik in de geweldige breiwinkel in Vimmerby een hele mooie bol grove wol gekocht en ik had een mooi patroon bij me uit zo'n Phildar boekje om wanten te breien op 2 pennen! Nu was dat echt een spannend werkje wat uiteindelijk werd deze bol van 100 gram steeds dunner en dunner en ik hoopte maar dat ik genoeg wol had om dit project af te ronden en gelukkig is dat ook gelukt! Ik had op het einde nog maar 15 cm garen over...

May the Peace of the God and Goddess be ever in our Hearts!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten