dinsdag 22 september 2009

Spiral Dance!







Spiral Dance sloffen!

Deze sloffen heb ik op de Knifty Knitter gemaakt, dat is een moderne breiloom. Ik heb ze gemaakte van goedkope acrylwol, omdat deze minder snel slijt dat echte schaapswol. Het patroon is vrij simpel, in feite gebruik je gewoon het sokkenpatroon voor op de breiloom, maar aan de bovenkant ga je 8 toeren heen en weer, dus niet rond, 1 pin niet meegebreid, toer 9 en 10 ga je weer helemaal rond, zo onstaat de hals van deze slof. Als je flink door knit, heb je ze in 1 dag af! Verder vond ik de aplicatie van ons zo meest geliefde Spiraal erg mooi om er op te borduren, dat geeft het een extra uitstraling!
Ze zitten trouwens ook erg lekker, ik gebruik ze op mijn werk, want op het kinderdagverblijf mogen we op de groep niet met schoenen aan!

Voor het patroon:
http://www.freewebs.com/kniftyknitterpatronen/sokkensockslegwarmer.htm

May the Peace of the God and Goddess be ever in our Hearts!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten